fredag 6 november 2015

Aktiv vecka

Denna vecka har jag haft fullt upp. Jobbade på kyrkornas tisdag och onsdag ca. 10 timmar totalt. Det var tur att jag kunde hjälpa till i tisdags för de hade fått in massor av kläder. Vi var fem st. som sorterade i flera timmar.


Tisdag eftermiddag var jag hos frisören och därifrån direkt till Skövde och spelade bridge. Kul som vanligt, hamnade i mitten.
Igår jobbade jag i trädgården under förmiddagen, krattade löv. Sedan bridge i Skövde och italienska på kvällen.
Idag är jag öm i baken. Slog i svanskotan grymt i morse när jag tog det säkra före det osäkra och hoppade av hästen jag red innan hon kastade av mig. Halkade under hästen och slog i svanskotan och spräckte byxorna!  Ha, ha, ha! Lite dragigt när jag cyklade hem!
Tycker om hästen men hon hatar andra hästar och blir vild så fort de närmar sig. Känns otryggt.
Nu ska jag sätta igång med att bearbeta foton från Italien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar