tisdag 12 september 2017

Artros, sjukgymnastik ....Klubbmästare!

Känner mig rätt nerslagen pga värken i mitt vänstra knä. Sedan 27 mars har jag haft ont. Uppsökt läkare och sjukgymnast flera gånger. Råden jag fick var: Smärtstillande och sjukgymnastik. Senare i höst kommer jag med i artrosskolan som de flesta säger är bra. Ser fram emot den. Köpte en motionscykel som jag cyklar på nästan varje dag.
Den nionde september var jag och Lou ute på en trevlig tur till Skara Hästival. Där såg vi bl a Tobbe Larsson (känd från TV) visa frihetsdressyr. Hästarna följde honom och gjorde en massa konster.
Igår kväll spelade vi bridge och jag fick utmärkelsen "Klubbmästare". Inget märkvärdigt, det får alla som spelat ett visst antal matcher. Men kul ändå!



Tobbe Larsson med tre quarterhästar i frihetsdressyr

En stjärna (so far ...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar